А тепер який ж зв'язок між постійним вживанням зеленого чаю і відсотком жиру в організмі? Самий інтимний!!
Ось дані недавно проведених у США досліджень. З 1103 людей, за якими вчені невтомно вели свої спостереження цілих 10 років, 473 дорослих (42.9%) вживали зелений чай раз на тиждень протягом 6 місяців.
Заядливі чаєвники були ще й запеклими курцями та не дураками випити. У них то й виявилося зниження жиру на 19.6% за десятирічний період. Не густо, скажете ви. Так! Але ж і пили-то всього один раз на тиждень! І це тільки зелений чай! :))
Понеділок, 5 січня 2009 р.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
0 коментарі:
Дописати коментар